Babysim

Idag är det äntligen söndag igen och åter dags för babysim, klockan tre ska vi vara klar vid poolen så vi försöker ta oss iväg vid två tiden för att hinna allt.
Vi måste även en sväng på Ica maxi i eftermiddag för vi har nästan inget hemma, det märks att det är årets fattigaste månad på matkontot. Men goda nyheter är i alla fall att jag nu köpt en sagerbaden pulka som skickas hit på tisdag eftermiddag så ev att den finns här hemma på torsdag så då måste jag få Micke att ta fram skotern innan dess så jag får mig ett spår ner till isen, inte för att det är så långt att plumsa men små tjejerna tycker nog att det blir en aning för jobbigt.
För Kattens del så ger det ju bara snyggare muskler men ett skoter spår bli kalas bra.
Försöker gå igenom den kommande veckan i huvudet så jag inte missar något så skulle göras och kommer inte på nå så förhoppningsvis så är allt i sin ordning.
Det börjar dra ihop sig till dop nu så i veckan ska jag beställa tårtor m.m allt som allt blir vi ca 35 personer på dopet, nästa alla som blivit bjudna har tackat ja, det ska verkligen bli skoj.
Älskar att planera inför såna här grejor problemet är väl bara att jag har en lite tendes att bli stressad och vill att allt ska gå som JAG vill haha det gör det aldrig.
Jag kommer aldrig kunna gifta mig med tanke på mitt kontrollbehov så skulle jag ju få varenda kotte att undvika att vara i närheten av mig.


Nå slut pratat om dopet och åter till nuet, tänkte sätta igång med lite lunch men jag vet inte när min kära sambo tänkt ta sig hem vi ska bara äta fisk pinnar så det går ju ändå fort att göra så det var väl inte hela världen om han nte kommer i tid i dag heller.
Och idag ska kameran med på Babysimmet så vi får lite söta bilder på vår simmande Ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0