Fortfarande söndag

Söndagen verkar hålla o sig länge den här gången, och jag jan berätta att jag testat dra med Katten och det gick jätte bra tyvärr var det redan mörkt ute så det blev inga bilder denna gång men det kommer jag lovar.
Det fanns även lite tid över för nät-shopping idag, här är dagen köp.

Till naveln, har beställt den regnbågsfärgade tills sommaren kommer och man får en brun magen igen.

Och en blå bioflex stav till tungan eftersom jag tyker kirurgisktstål och titanium är så "tungt" plus att det är skonsammare för tänderna.






Båda smyckena är köpta på http://bodyjewelry.se har beställt där ifrån förr och dom har super snabb leverans plus att det är fraktfritt så jag kan varmt rekomendera dom. Nej nu måste jag gå och utfodra min sambo som precis kommit in genom dörren efter kvällens provmjölkning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0