Fredag

Nu var helgen inte långt borta igen och jag har sån tur att micke ska vara ledig hela lördagen så jag ska passa på att tvinga honom att ta ut skotern för i år. Jag längtar verkligen efter en skorte tur.
Det är fortfarande vid -30 strecket i byn och min skackare till mamma ligger hemma och är sjuk plus att det bara är +14 inne hos henne. Så inte blir det att åka till stan idag heller men förhoppningsvis så blir det varmare i morgon och då måste jag hitta en bikini till söndagens babysim för nu börjar det bli bråttom.





Sebastian ligger och tar igen sig i vagnen en stund och jag väntar med stort hopp på postbilen att den ska ha med sog mina ljudböcker idag så jag kan få börjar med Asly snart. Nu är det väl bara att invänta lunchen idag blir det korvstronganoff med ris till lunch jag hade helst viljat ha soppa men min kära sambo tyckte att det räkte med en soppa per vecka.












Hittade lite fina vinterlandskaps bilder på googel och var bara tvungen att lägga in då för visst är vintern vacker även om det är kallt ibland. Skulle aldrig flytta från Norrland när som vi har alla fyra årstider och det verkligen märks då nästa årstid är på väg att ta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0