Hemma är bäst

Nu har vi varit på en lång tur till Ikea m.m dagen har varit fantastiskt trevlig och jag hoppas på att det händer igen. Vi köpte äntligen en dragsele till Katten också. En super dyr men tydligen ska den vara jätte bra och Katten är ju värd det bästa. Katten har nu samma märke på sin sele som Norges landslag i drag! Lyx.
Tyvärr hittade jag inte någon vinter dress till mig själv idag heller, ska kolla i Boden på måndag.
Vi köpte också en "gunga" Ekorre hette den, just nu hänger den i hallen som prov men måste byggas om lite innen den går att använda som dagsäng till vår lilla Ängel.


Ikea kan verkligen konsten att få in allt i super små förpackningar.

Så här stor blev den då jag packat upp den, som det syns på bilden måste jag hitta på någon lösning så det inte finns NÅGON chans att han trillar ur, men sen kommer den nog bli en hit som dagsäng för vår Prins.

Köpte även en liten matta att ha under barnvagnen då jag rullar in den snöig på trägolvet, nu kanske vi får behålla ett fint golv lite längre.


Och till sist en bild på de absolut dyraste inköpen idag, linan är strech för att minska belastningen då det bär iväg på skidor bakom vår starka "Katt" har inte prövat ännu men jag lovar att ta bilder och hoppas att hon gillar för viktigaste är ju att hon får ha kul när vi är ute, annars får det vara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0