HM

Nu finns mitt HM paket att hämta på konsum mjölkudden så det blir nog att ta oss en sväng i det kalla vädret ändå. Vi måste ju som sagt till stan i morgon för att köpa mig en bikin men självklart går ju allt åt pipsvängen här. Först hade jag tänkt att mamma skulle vara med Sebbe men hon var sjuk så det uteslöt jag illa kvickt sen skulle vi åka allihop men nu har vattenkoppen hos kvigoran frysit igen så imorgonbitti kommer en hantverkar jä*el för att försöka sig på att fixa det men förmodligen så är det väl pga av vädret och det kan ingen fixa, vi får väl helt enkelt vänta på varmare tider.
Men stan ska vi till om så vi alla ska grina! för nu är det sista chansen innan söndagen.
Nä go natt på er för en stund, nu ska jag också pröva mig på att sova på dag tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0