Måndag

Nu är en ny vecka äntligen igång och vi har ett fullt proppat schema med massa förberedeler inför dopet och en del andra prejekt som jag startar mitt i allt igen.
Det gick väl ganska bra på BVC, tror att vår barnmorska kända av min irritation på henne för hon var riktigt tillbaka dragen, hur som helst så frågade jag varför vi fortfarande inte varit med i "matgruppen" för jag har från säkra källor fått info om att det har varit en sån träff och vid ett tidigare basök så sa hon att vi var anmäld till den träffen... hur som helst så frågade jag lite vad som hänt med träffen som hon sagt att vi skaulle på. Då ljuger hon mig rakt i ansiktet och säger att det tyvärr aldrig blev någon matgrupp pga alla vaccinationer vid svininfluensan! Jag blev så paff att jag inte frågade något mer ang de, man nu höjdes ju inte min tillit till henne precis.
Hur som helst så ska jag nu försöka mig på en ny maträtt till lunch, kommer väl sluta med statoil med vår vanliga tur...



Imorgon blir det i alla fall en sväng till Boden för att träffa pappa och äta lunch, plus att det är god tid för att köpa nya babykläder i en stl större för nu har lilla Sebbe inte många bodys kvar i sin storlek.
Babysimningen gick fint och Sebbe fick prova dycka med både pappa och mamma, han tog det med ro, och faktiskt gick det bättre att "dycka" än att hålla på att hälla vatten i hans ansikte.
Nu ska jag tvätta ur gröten ur håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0