Mat stund

Vi försökte även testa lite mer matig pure igår eftersom lilla Sebbe nu är så mycket mer vaken och hungrig på natten så behöver han nog lite extra för att sova lite längre och till min glädje funkade det perfekt, vi har sovit hela natten mellan 00.30-05.30 med endast en kort stund vaken men utan att behöva stiga upp för att äta. Hoppas det håller i sig så vi kan få fler såna sköna nätter framöver.



 

Innan det blev dags för mat så passade Sebbe på att spendera lite tid med en av sina små kompisar. Mercedes tycker faktiskt om att bli kliad på magen för som tur var fick aldrig Sebbe nog nyp på henne så vem vet kanske kommer det sluta som bästa vänner? och än så länge går ju allt som en dans.

Jag förstår att Sebbe hade svårt att tycka om denna röra, för inte ser det så gott ut inte. Men kanske om vi får testa lite till så kanske han kommer på bättre tankar.

Då avslutar jag detta inlägg med en bild på lilla mersa där hon ligger och myser i sin lilla kattbädd uppe hos min mamma strategiskt plaserad vi elementet så det blir riktig go värme där inne så visst kan man förstå att hon hellre ligger kvar där i värmen än att följa med ut och kissa i kalla snön.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh va söt hon är!!

2010-01-02 @ 10:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0