Min vanliga tur/otur

Nu har min tur vänt, jag som hade sån tur med min mp3 spelare och nu har det totalt vänt helt om.
I samma stud som jag lyckas klura ur hur man änvnder min nya mp3 spelar och ska ringa för att berätta det så försöker jag under tiden skura köket och gissa då vad som händer.... Jo jag tappar mobilen så pass hårt i golvet att den gick sönder och efter fler talet räddnings försök så inser jag att den är totalt död så nu har jag ingen mobil heller.
Men nu efter en stund har jag insett hur skönt det är att slippa alla onödiga samtal och allt kollande efter sms eller vad klockan är, fick ett helt annat lugn av att vara utan den faktiskt. I övrigt rullar allt som vanligt jag och Sebbe har varit på promenad och lyssnat på Asyl och  jag tycker den är lycka "nagel bitande" som Gömda var.
Nej nu ska jag vara med min underbara lilla kille tills det är dags för sängen igen, hoppas på en bättre dag i morgon med lite mindre kaos och mer trevlig saker och eftersom det blev så gormit idag så ska morgon dagen bli fylld med aktiviteter, håller även på att förska arbeta in lite fasta tider för Sebbe så han kan börja känna att det finns någon slags rutin med saker vi gör här och än så länge fungerar det väl så där... men nu ska jag bli bättre på det för det är ju faktiskt huvudsaken att han har det perfekt sen skiter jag i allt annat.


Så kan det gå!


Nu har vi äntligen fått kläm på varandra jag och min nya, och nu går det som en dans.

Titta vilken pressent Morfar kom med igår, det är Morfar som stått för den största delen av alla blöj inköp och för det är vi väldigt tacksamma och glada för.


Sebastian vill ge ett eget speciellt tack till sin Morfar som gett han så mycke blöjor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0