Min vanliga tur/otur

Kommer ni ihåg att jag skriv att jag nog måste införskaffa en ny mp3 spelare eller be att få tillbak min som Micke tagit?
Jag fick klura på hur jag skulle har råd med det på min löjligt låga föreldrapenning.
Men så kom Micke hem från lagårn och sa att han vill köpa mig en ny! Jag blev ju jätte glad och ville åka direkt för att köpa den lilla rosa från Philips.
Men efter en stund kröp det fram att Micke hade tappat bort min gammla i lagårn, troligt vis hade Tord rivt ner den från ett bord och "Katten" sprungit bort med den, så han hade som inte något direkt val än att köpa mig en ny då han tappat min, men lika glad är jag för det för nu ligge min söta nya här bervid och väntar på att bli installerad.
Jo jag fick även hörlurarna i rosa från Skullcandy, båda sakerna var det sista i lager på Expert så snacka om en riktigt lyckad tur dag för min del.

Det som väntar på nå gott väntar alltid för länge, men nu hade jag turen med mig och behövde nästan inte vänta alls.

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha ja, när jag insång att jag inte kunde ha bikinin och att det faktiskt var vinter fick jag lite panik.

Jo jag är upp en del, Så har han alltid vart..ganska snabbt kom han in i att vakna var 3:e timma och amma, men som sagt, nu är vi nere på b a r a 2 ggr/natt. Sen är de inte alltid han äter dessa ggr, ibland ska man bara upp och leka 1 timma för att sedan sova vidare haha.

Vad fördriver ni dagarna med föresten? :P

2010-01-11 @ 09:33:15
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0