Söndag

Idag ska vi prova selen och kanske ta en sväng till storheden för att kolla in lite små saker.
Nu ska jag fortsälla med lunchen, mycket har blivit gjort på morgonen.

*städat
*tvättat
*promenerat
*gjort räkningar

Så det är väl bara fortsätta i den stilen hela dagen, jag får hoppas att det inte händer något oförberett idag för nu vill jag faktiskt ha en lugn och planerad dag för en gång skull. I morgon är det sista dagen att anmäla sig till dopet så dom som fortfarade inte gjort det, kanske skulle kunna skicka i väg ett mess idag.

Glöm inte mitt dop den 30 januari!

Nu ska jag börja med lunchen och fortsätta med min ljudbok, den var riktigt bra den här också. Men mycket hänger på vem som läser upp boken.

Eva Röse är en duktig uppläser. Jag hoppas bara att dom andra jag beställt snart kommer. Är så sugen på att få plöja mig igenom Asyl också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0