Onsdag eller är det torsdag?

ha ha man blir så daga vild då man är mamma ledig och alla dagar flyter ihop med varandra.
Idag har jag hunnit med en hel del nödvändiga saker som var tvungen att göras förr eller senare och inget är ju lika bra som på en gång.

*bet räkningar
*städat
*klippt gräsmattan
*sått in gräsmattan på framsidan äntligen!
*varit på en mys prommis


ja det var väl allt ,jo en tur med 4.hjulingen hann vi oxå Sebbe älskar att åka på den men ogillar strkt att ha hörselskydden på sig. Längtar redan at se honom på skoter till vintern. Jag försöker även hitta en bättre beg bilstol till traktorn så jag ska söka vidare och hoppas på att jag snart hittare en. Känns bättre när han sitter fastspänd och lite mer skyddad i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0