Det blev fest ändå

Det var aldrig planerat eller ens kommit på tal om att vi skulle på Farmen, men så blev det i alla fall. Och jag är glad att jag åkte för det blev en jätte kul kväll med underbara människor. Såg väl inte precis nå av Drängarna men det är som vanlig på Farmen, man ser inget! och missar allt, nå jag kul var det då och förmodligen ändå gången i sommar jag går på Farmen så det var värt huvudvärk idag.
Mamma tog hand om Sebbe som har så otroligt jobbigt med sina små tänder, han mår så dåligt hela tiden och jag hoppas verkligen att det går över snat.
I morgon ska jag med Merca på djursjukhuset för att kolla upp hennes "böld" jag ber till Gud att det inte är något allvarligt. Men det känns alltid lika jobbigt att åka dit=( nå ja det är bara att vänta och se.
Nu ska jag se klart Wallander och sen blir det sängen för min del, är helt slut av att inte gjort nå på hela dagen förutom att äta och ligga i soffan.
I veckan vad händer restan av min vecka? någon som har ett förslag på aktiviteter? vill gärna hitta på nå i veckan så jag hoppas på fint väder, kanske jag skulle styra upp till stugan en sväng? vi får väl se... Handla inför midsommar måste jag då,vi blir ett halt gäng från byn och längre bort i från som jag umgås på midsommar afton tror nog att det blir ett trevlig kväll nu är det bara att hålla tummarna på fint väder hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0