Djursjukhuset

Idag har jag varit med Mercedes på djursjukhuset för att kolla upp hennes "knut" , det visade sig tyvärr vara en tumör men troligen godartad sa veterinären så vi får verkligen hoppas det. Hon ska in på operation om ca 2 veckor för att ta bort den helt och skicka på analys. Är inte så oroligt för det känns som om detta ska gå bra, men visst är det jobbigt att det skulle hända något tråkigt nu när sommaren äntligen drar igång.
Varför vi måste vänta två veckor på op är för att min lilla tjej är lite väl tung och ska nu banta och äter speciall speciall foder som kostade skjortan, men allt för att det ska gå så bra som möjligt. Veterinären kollade på min efter vi vägt henne och frågade om hon få några promenader?! som om vi inte går! hon går ju mella 1-3 timmar per dag lilltjejen,men visst det flyger ju barnmat och allt möjligt gott från bordet men nu är det hård träning som gäller för om två veckor ska Merca tappat 800g i vikt... min älskade lilla flicka, allt kommer att bli bra mamma lovar!

Min lilla flicka, jag älskar verkligen mina små tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0