Inget ont som inte har någor gott med sig

Igår var det ju som sagt inte min dag jag var ledsen, och jävligt förbannad kan man minst sagt säga men kvällen slutade ändå riktigt bra, vi hyrde film och åt godis ända till 00 i natt. Sen fick jag även en trevlig överaskning, jag blev med bjuden på vip kväll i Boden på torsdag pga Boden alive! ska bli riktigt skoj, tror aldrig jag varit på något sånt tidigare. Nu åter står bara var jag ska göra av min älskade son? nå ja jag får väl slå en pling till hans mormor och försöka få barnvakt=) nu ska jag dra fram dammsugaren och suga upp allt gräs som dragits in då hundarna springer ut och in...

Senare idag har jag lite planer på att besöka boden för en till förhoppningsvis lyckad shopping dag, sist jag försökte hitta napp där så gick jag hem med massa kap så jag hoppas på samma tur idag, men blir det sol så ska jag lägga mig på gräset och försöka bli lite brun för som det ser ut nu så kan man tro att jag lever endast innnom hus.


Jag är jätte glad över allt kul som händer denna veckan, på torsdag för middag blir det en sväng på stan men min lilla barndoms vän Lina också, är så kul att hålla kvar kontakten med dom man känns innan man själv börja minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0