Luleå en sväng

Blev igen bad för mig och Sebbe i dag då det visade sig att vi skulle på utsläppet för studentarna idag. nå ja vi hinner säker bada en annan dag. I morgon så finns det inte en ända plan ännu men förmodligen ska jag försöka ta igen mig efter en hår vecka. Ha ha nä det var ett skämt. Allt går som en dans med att vara föreldraledig och jag hoppas det aldrig tar slut. Jag vet ju att förr eller senare så gör det ju det och jag tänker verkligen njuta av varje dag jag kan spändera med min älskad son på det här sättet.
Handling skulle i och för sig inet sitta fel så en sväng meót storheden kanske man skulle försöka hinna med, och gräset bör klippas helst under helgen innnan det hinner växa så jätte mycket.
Nu ska jah ta mina chihuahuaor under varsin arm och krypa ner under täcket med Sebbe. Micke jobbar som alltid så honom får jag inet se fören jag vaknar i morgonmed lite tur oftas har han åkt innan jag stigit upp. Han är så duktig min kille! förstår inte hur han pallar med allt jobb, jag är riktigt stol över att få vara tillsammans med honom. Ibland önskade jag bara att han inte var så himla snäll mot alla för inte alla förkännar det.

Go natt från mig, Sebastian, Chli, Mercedes och "Katten"(Hera)

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Tack :) Ja och ju längre man kommer ju fortare tycker jag tiden går, iof har vi haft projekt hela våren så tycker tiden har gått fort överhuvudtaget!



2010-06-12 @ 16:56:58
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Pappa

Hej Sofia

Har ringt dig, hoppas allt är väl med dig och dina gubbar

2010-06-13 @ 14:58:51
URL: http://tillbyn.blogg.se/2010/january

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0