Måndag

Idag blev det lite shopping i Luleå, inte mycket med dock en del användbart, köpte två par haremsbyxor vi får väl se hur det kommer gå att använda dom, tycker inte att det är så snyggt med nu ska jag för en gång skull inte vara sist med något nytt i modevärlden. En hoodi från Adidas blev det också men det var väl nästa allt? nå ja bättre shopping lycka nästa gång.
I morgon blir det en sväng till stugan för Sebbe och mig och givetvis ska flickorna med allihop!
På onsdag hoppas jag på hundhuset igen om någon kan hjälpa mig med Sebbe-Bebbe, mormor? Micke? ja det är ju osett ännu.
Sen vette fn vad som händer denna vecka, jo en sväng till Boden för att äte lunch med morfar Sebbes och lite smyckes shopping är utlovat! Annn... jo imorgon blir det middag med J och T på öh...max? nja vi ser i morgon.
Nu ska jag krypa upp i soffan under en go filt och se lite tv innan jag ansluter till Sebbe och sover en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ok, Jadu, min käre sambo sålde sin bil o han nu köpt bilen av pappa som jag haft. Så han har tagit den o köra till jobbet med. Själv vart ja sittande med en vespa o cykel. Typiskt.. Ingen bra deal haha.

Imorn ska Wille till käftis..huhu.

2010-06-08 @ 12:18:20
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0