Tisdag

Hela dagen har passerat så fort och jag har knappt hunnit utanför dörren förutom en prommis. I morgon funderade jag på att ta en sväng till stan och kolla om det finns något fint att ha på sig till midsommar, skulle vilja ha en långklänning så det blir nog att spana efter en sån.
Idag har vi gjort bort att handla och i morgon blir det att premiär använda vår nya grill! ska bli jätte spännande eftersom jag aldrig grillat på en gasolgrill och jag är faktiskt lite rädd för dom... nå ja det kommer nog att gå fint ändå.
Inte hinner jag nå till stugan heller i veckan så det får bli ett senare bestyr och då kan jag ju ta med mig mamma så det blir ändå bättre att åka senare.
Dagens inköp blev lite gott och blandat.

*hårfärg
*ett nytt spel till wii
*två mössor till Sebbe
*en tröja till Sebbe
*byxa till Sebbe
*nagelack
*7-pack snikers
*två armband


ja det var väl näst intill allt, förmodligen har jag glömt hälften med skit samma. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite tv och hoppas på att jag blir trött fort för det är så tråkigt att jämt sitta framför tv själv... Micke är och kör spån(tydligen rea på det oxå) nå ja jobba på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0