Tisdag

Idag har varit en super trevlig dag med go mat hos mamma och en sväng till kvantum nu i eftermiddag för blöj inköp. Jag hoppas vädret blir lika fint i morgon som det varit idag, men enligt smhi så kommer det regna på torsdag... synd... nå ja sånt är livet.
I morgon händer nog inte det något speciellt, ska en snabbis till storheden för att införskaffa en hårfärg så mina slingor inte ser så fejkade ut. Anledningen till att jag gjort slingorna är att håret blir lite slitet av blekningen och där med lättare att forma annars hänger mitt hår rakt ner och jag ser ut som en slickad katt jämt vad jag än gör så därför förstör jag håret lite för att få volym.Så en ljusbrun färg ska i i morgon eller på torsdag då jag ska med Lina en sväng på stan.
Hoppas även att jag hittar nå tills lördag, vad ska jag annars ha på mig?


Nu är det dags för att gå och lägga sig, jag hoppas natten går bra även om jag hostar hela tiden, hoppas så inerligt på att bli av med denna rethosta snart.


Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0