Lördag

Idag är det kalas igen, igår var vi till min farmro som fyllde 80 år och idag är den 38/40 års kalas så vi har som bara åkt runt och ätit hela helgen men det är trevligt det också men det blir lite jobbigt för lilla Sebbe som är van att få sova vissa tiden, så idag ska vi försöka tima in honom lite bättre än igår. Just nu sitter jag och försöker få in dom sista cd skivorna av stenhuggaren på min mp3 spelar och det går väl så där då det inte finns i mp3 format men jag har blivit en jä*ul på datorer nu, haha nä kanske inte riktigt men jag är betydligt duktigare än för ett halv år sen. Imorgon är det babysim som vanligt och jag ser framemot att få bada men min Ängel, han har inte gråtit något under alla veckor vi badat, inte en gång! jag har verkligenvärdens snällaste baby!
Nu när jag är klar med ljudboken ska jag lägga mig och kolla igenom Flickan som lekte med elden som vi hyrde för andra gången igår, det var så länge sen jag såg den så jag tänkte friska upp minnet innan jag ska ge mig på att se den sista av dom tre.





Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Jag e lite avis att du har "Luftslottet som sprängdes" framför dig, den var så jävla bra! Vi har det kanon här uppe! Kamera hade varit fint men jag ägen tyvärr ingen! Värdelös i telefonen också, jaja jag får ta igen det till påsk, då har jag förhoppningsvis en bättre! Blir det nå grillmys, middag.... nästa helg då? Xo

2010-03-06 @ 16:24:03
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0