Måndag fortfarande

Hm nu har största delen av denna dag redan passerat och det ända jag tänkte lyckas med idag var att träffa min lilla vän Emma, men det ser ut som om det inte blir något av det idag heller. Aja vi kanske kan kläma in något i morgon med  lite tur.
Hur som helst så blev det en rätt så trevlig dag i alla fall. Micke fyller ju som sagt år på torsdag och idag försökte hans syster M och hennes dotter T komma ut för att gratta kära Micke men som vanligt så hade han inte tid att vra hemma så jag och Sebbe fick stå för kalasandet i stället, men det var trevligt med lite besök en sväng.
Nu sover min lilla Ängel sött igen och jag hoppas att han får sova en ordentlig stund nu efter som vi ska ut i bilen snart och hämta middag på statoil och sen svänga förbi B-landet för att plocka upp pappa som har varit där och "städat" hela dagen. I morgon har jag en hel del på "att göra listan", hoppas bara att jag hinner allt på en dag och efter som jag skött upp hela städ grejen så har jag det kvar också, typiskt.


På onsdag är det någon slags föreldraträff på BVC som vi ska på och på torsdag ja då fyller ju Micke år, på fredag är det också fullt på agendan. Och sen är det helg och marknad i Luleå som jag måste dra med mig mamma på, inte för att man brukar hitta så mycket med det är ändå alltid kul att gå runt och glo lite.
Sen tror jag även att HM har premiär i Boden i veckan! Äntligen!


En bild på min idag 7 månader gammla Sebbe.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Ska du snacka om bajstroll? Har du tvättat magen? Moahahahaha... Grattis Sebbe 7 månader! Japp vi ses imorrn! Xo

2010-03-22 @ 20:36:26
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0