Tisdag

Åh vilken dag det blev idag, vi har varit runt hela stan i allt för många timmar.
Fotograferingen gick super bra, tyvärr var Sebbe lite skeptisk mot fotografen så det blir nog inte så många kort då han skrattar.
Sen kom vi hem och jag ficknån akut känsla att jag ville verkligen köpa en ny micro NU! sagt och gjort Micke kopplade ur alla kablar och grejor mätt hur stor skåpet va osv osv, vår micro är inbyggd i inrdningen så därför var det ju lite noga att hitta en som passar. Efter 4 affärer och ingen micro med våra mått så gav vi upp och fick vända tillbak till byn fortfarande utan micro=( nå ja vi får leta vidare ett tag till.



Dagen hiss och diss:


Diss: Alltså jag gick på prommis i eftermiddag och ser en skoter köra fram och tillbak, fram och tillbak hur många gånger som helst på fälten ner mot fjärden. Varför inte bara köra på fjärden då?! det är ju faktiskt någon som lagt ner både pengar och jobb på det där fältet där ingen skoter har nå att göra, så varför? det är ju en del i någons inkomst du kör sönder utan att bry dig, jag fattar att det är kul att köra där ingen annan kört men det är inte roligt för den som äger fälten som alla kör på. Så dagen diss är skoterförare som inte respekterar andras ägor.

Hiss: Till den super snälla tjejen på Expert som hjälpte oss med vägbeskrivning till XL bygg och som verkligen försökt hjälpa till då det gällde vår jäv*a micro. Tusen tack för att du i alla fall försökte.


Nä nu ska jag gå och vänta på besök av Sebbes morfar och sen måste jag spana igenom nya HM katalogen som låg i brevlådan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0