Tisdag

"Jaha undra vad denna dag har att bjuda på?" tänkte jag på morgonen då jag slog uppmina blå, men fort fick jag det veta då Micke snäll lämnade över en hel hög med pappar från IP lantbruk som ska vara inskickade senast 31/3 så gissa om jag har mycket att göra nu, har precis betalat räkningar fram till den 10 april så nu är det lungt med det till mjölklikviden kommer in igen, plus en dela av mina privata ojojoj vad det var mycket denna månad, brukshundsklubben, Sebbes försäkring, radiotjäns m.m så tyvärr var jag tvungen låna pengar av mig själv och jag hatar det! nå ja det kommer väl att jämna ut sig i slut ändan i alla fall.
Nu ska jag nog åter gå till IP men jag saknar så motivation att sitta och läsa igenom dom dumma och korkade frågorna och kryssa i rutan för ja eller ej aktuellt. Men det är väl bara att fortsätta nu innan Sebbe vaknar igen.

Som ni ser så är det inte något litet häfte som ska fyllas i, så bäst jag fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Nä men vi kommer, han är ändå pigg och feber fri så.

Ses sen!

2010-03-30 @ 12:50:03
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0