Tisdag

Inte kom det nå sol idag, det är ju snöstorm i stället, nå ja nog ska jag gå ut en liten sväng i alla fall, tror jag. Emma ville komma förbi hit en sväng men jag vet intte om det kkommer gå så fint med tanke på den fina vägen vi har nog är igen driven men hon skulle borsta av jeepen och trorsa stormen. Vi tänkte hinna med en film men det är ju osett. Sebbe sover nog och förhoppningsvis så fortsätter han med det i alla fall en timme till annars måste jag ut så tidigt och hela dags rutinen blir så störd. Till Boden är det ju ingen ide att fundera på idag med det här vädret, hoppas på bättre i morgon. Nä nu ska jag göra mig en kaffekopp och lägga mig och vila på soffan en stund, det tar faktiskt på att stiga upp vid 05 varje morgon.

Kommentarer
Postat av: jessica

Droppande vatten lät ju inge bra?!:( Hur gick det med de då? Om du känner för det kan du ju komma tills Stadsökyrka imorn. Vi är 3 från babysången som ska dit imorn (torsdag)och prova på deras babysång. Mellan 9.30-11.30 håller det på :) Om jag inte minns fel så är det pyssel, lek, fika och sång.

2010-03-03 @ 13:02:53
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0