Undra varför?

Hmm idag har vi varit på föreldraträff på BVC igen, denna gång var det någon slags föreläsning om att sätta gräner och förhållanden, tycket vissa dela var en aning överdrivet och väldigt mycket "studier visar på att" och enligt statestiken" och alla vet väl att statestik kan vridas och vändas till dom flesta håll. haha se bara på ett bokslut!
Men vissa dela var ju bra också och givetvis så är det väl heller inte meningen att alla ska tycka samma sak jämt. men saker som kunde vara "riskfakroter" för ett förhållande var:
1. Olika uppväxter.
2. Låg ålder.
3. Personligheter
4. föreldrarnas äktenskap/förhållanden.
Kanske var det något mer men så som ni ser så är dessa några av de "riskfaktorer" som kan förstör sitt förhållande. Men jag kan ju bara medela att allt detta stämmer väl till viss del in på oss och vi har till sommaren varit tillsammans i 6år så njjjjjaa jag vet inte om jag tror på det här så mycket. Hela gjerjen påminner om en komedi jag såg ganska nyss... tror den hette bla bla bla pardise någon, men den där svanskan öh Åkerman något (kommer ihåg efternamnet för att det är samma som grävmaskinen) Så se den.


Vad hände mer? Jo när vi väl var klar på BVC så ringde ett okänt nr för tredje gången, det visade sig vara NSD som ville komma ch göra ett repotage här, så visst vi sa ja så i morgon kommer dom hit för att ja vad vet jag...
Undra varför vi jämt blir utvald? kan det ha att göra med att allt för många inte vågar stå för de dom tycker? nå ja vi får väl se hur det kommer att arta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0