Fredag

Följande har hänt idag:

*städat
*tvättat
*klippt gräset
*bråkat med Micke
*somnade i badkaret 5min
*gått 2 prommisar
*varit och ätit en kvälls bugare

Ja det var väl min dag, vet inte om bristen på sömn är en bridragade faktor till att vi bråkar eller om det faktiskt skulle kunna bero på att micke oftas är borta och jag grejar de mesta själv här hemma och då och då så skulle jag vilja slippa och lämna över lite till honom men jag vet att det inte går men ändå kan jag inte låta bli att hoppas på att kanske han frivilligt anmäler sig till att klippa gräset eller hänga tvätten... nå ja det är önske tänkande på hög nivå.
I morgon tror jag då att jag måste unna mig en tur på stan, det tar på krafterna att bråka.


Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0