Måndag kväll

Ja jag vet, så otroligt dålig på att uppdatera bloggen just nu men jag ska försöka bättra mig direkt!
Denna vecka blev full av saker och händelser som jag ska göra och vill/ville. Hur som helst så blir det stor stan i morgon för att söka något att ha på sig på fredag då jag och min gammla vän M plus några till ska ut, för mig blir det första krog besöket på ja år och dagar, men för att vara exakt så var jag sist ut  den 25 okt 2008! så det var ett bra tag sen sist kan man ju säga, och jag ser verkligen fram emot det!


Nä nu ska jag ta och börja göra klart inför kvällen, ojoj va ska jag ha på mig? jag har inte varit på krogen på typ 2 år! herre guu! vad har hunnit hända sen dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0