Måndag

Då var det ännu en ny vecka i rullning, jag ska verkligen försöka hinna med en stads sväng denna vecka, har så himla lust att gå och fika på stan och kanske hittat man något fint att ta med hem plus att Sebbe vuxit ännu mer så han behöver ett gäng nya kläder.
Igår var pappa och Linda förbi en sväng och sen blev det en promenad som avslut på helgen.
Hinner inte skriva så mycket nu eftersom vi ska försöka hinna i väg och handla lite nu innan middagen.
Solen har i alla fall krypit fram igen och det känns ju trevligt.
Jo just det, jag tror att det tyvärr snart blir att byta ut liggdelen till sittdelen i han "hem" vagn=( Sebbe har helt sluta sova i vagnen och bara skriker om jag försöker lägga honom, han vill sitta nu! nå ja, hoppas det bara är en fas gillar så mycket att gå med honom så han får sova skönt utomhus, men idag har vi inte varit ute nå alls=( kanske skulle byta redan nu? nä jag ska försöka en sista gång.
Tänkte lägga ut lite baby stuffs på blocket också, sånt som vi inte längre behöver eller använder bla babyvakten som aldrig är använd, får se om jag ids/hinner ta lite bilder och lägga upp en annons sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0