Bonde söker fru

Såg ni första avsnittet för säsongen? de gjorde jag, jag vet hur löjligt och långt från verkligheten det är men jag kan inte låta bli att titta. Och givetvis skratta lite åt dom också för de är ju riktigta orginal som väljs ut att medverka. Kul är det i alla fall.

På tal om kul så har det varit en kanon helg med start redan på fredag då jag, Sebbe och hans mormor var på premiären av Leos lekland för sebbes del och snacka om att han gillade det. Så vi kommer givetvis besöka det igen inom kort. Sen har vi mest hållt oss i byn under helgen med undan tag för handling på maxi i kväll och in till stan för att lämna igen några filmer som jag hyrt tidigare. Min mormor har också bott hos mamma i helgen så vi har haft en trevlig helg alla uppe hos mamma.

I mogon hoppas jag på att få min kod till mitt bankkort som kom bort för en vecka sen, jag känner mig lite handikappad utan kort och ja är rikigt sugen på en hel shopping dag bara för att det är omöjligt! men en dag på stan tänkte jag försöka få till under veckan som kommer, med lite tur kanske jag kan kläma in en fika med Lina innan on lämnar oss här uppe i norr för en make up utbildning i stora stockholm.


Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av en stunds tystnad innan första natt passet börjar.


Go natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0