Fredag!

Hur ska jag komma på nå bra att skriva idag? de harinet hänt mycke sen jag skrev sist. Idag ska jag, Sebbe och hans mormor på Leos lekland för första gången så fort min lilla ängel behagar vakna igen.
Jag har också till och från fundera på att skaffa mig en liten stuga i skogen men en lite grill plats utanför. Ingen toalett,el eller rinande vatten utan bara en mysig lite skogs koja, kanske mella byn och Boden Micke har lite skog där och där finns en lite sjö eller snarare träsk men men bara det är ett mysigt ställe.
Nå ja det är bara en dröm och den som väntar på nå gott... hoppas det händer nån gång bara=)


Jag hoppas Sebbe vaknar snart för nu vill jag böja komma iväg mot storheden, vi ska och handla också förmodligen ska mi ormor också med efter som hon inte är nog kry än för att orka åka och handla själv.

Nu ska jag se klart ett avsnitt av True blod och försöka väcka min lilla sötnos, kanske kommer Micke hem på lunch idag men vem vet?
Det var även tänkt att Micke m.fl skulle på grabbresa till Elmia men nu verkar det som om det inte blir något av det. Jag blev till och med frågad om jag skulle vilja förlja men vilken normalt funtta tjej vill åka till 4 dagar för att kolla på traktorer!? nej tack! dessutom är det säkert kul att göra nå utan min nån gång=)  hoppas det blir av bara.

Åh så trött jag är, skulle vilja sova flera dagar... haha det lär nog ta id innan jag får en hel natts sömn igen. Men det är värt varja vaken natt, Sebbe är så otroligt underbar.


Nu ska jag villa mig en stund innan vi sticker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0