Ensamt

Känns tråkigt att Micke måste jobba exakt jämt men men sånt är livet. Ikväll hade jag bara vilja ha lite tv sällskap av min kära sambo. Nå ja vi hinner nog tröttna på tv kvälla tillsammans också.

Tyvärr fick inte bilen komma in på verksaden ikväll eftersom att inte alla grejor hade kommit än... suck jag såom såg så mycket fram emot att få allt ur vägen med bilen nu.

I morgon blir det en dag full av pappers vändande här hemma inför resan så jag inte har något som ligger och för faller medans jag ligger vid poolen och dricker coke och bara myser på med min fina familj.
Nu tror jag att det är dags för mig att krypa till kojs jag känner mig jätte trött efter en relativit livlig natt. Hoppas han börjar sova hela nätter snart, för hittills sen min underbara Ängel föddes så har jag sovit totalt 2 hela nätter så det börjar faktiskt kännas att en 3:e natt skulle sitta fint=)


Go natt

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Men alltså att du inte är ett vrak!? Sova är ju som rätt viktigt! :oO Gud så härligt med en solresa!!! Xo

2010-09-10 @ 09:09:10
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0