Har ingen...

...bra rubrik att skriva idag, vet inte överhuvudtget vad jag ska skriva men hade inget att göra nu under tiden Sebbe sover middag. Ikväll blir det i alla fall en sväng till sunderbysjukhus för att hälsa på min stackars mormor som ligger där med ryggont.
I morgon blir det grillning i skogen med korv och pinnbröd mums!
Det blir äen bio i morgon kväll med min barndomsvän Lina ska bli riktigt kul att hitta på något, även om vi inte kan surra nå under filmen;-)

På lördag har det ryktas om fest men jag vete fåglarna om jag vill??? typiskt att Emma ska hålla på och vara gravid annars hade jag tvingat med henne. Nä vem vet skulle faktiskt vara riktigt kul med en fest. Den som lever får se. Barnvakt?


Få se vad händer mer idagarna? jo vi får äntligen hem volvon, min lilla gocart! och nu kommer Sebbekunna åka fram också, ska bli riktigt underbart att kanske inte behöva bråka så mycket för att få in honom i bilen.



Nä det börjar bli hög tid för en duch så jag inte ger nån något asma anfall på sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Fan va gott med korv! Vilken tid åker vi? Bio, att ni inte skäms! Det är ju kvalfinal i Idol! =) Vad ska ni se? Ja, tänk om jag också kunde följa med och ta mig en liten rackare och några fina bloss! Men snart snaaaart....

2010-09-30 @ 19:19:10
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0