Tisdag

Ush så dålig jag är på att uppdatera min blogg, nå väl skyller på att jag har för mycket annat att göra.
Dagen har varit jätte fin med promenad i vanlig ordning och en sväng till stan för diverse ärenden, bland annat hämtade jag ut mitt hm paket och blev otroligt nöjd med allt,kul!


Imorgon bär det av på MEANDI party, ska bli skojigt. Tyvärr måste jag ta den ya bilen (navara) för volvon börjar bli riktigt i behov av en sevic nu men som tur är så åker den in på nordiska på torsdag för diverse servic och för att koppla ur airbagen fram=) så nu kommer jag äntligen kunna ta mig i väg själv med Sebbe som hatar att åka bil och därför alltid skriker och bråkar i baksätet men nu äntligen så ska han få flytta fram.


Mer då? jo juste de! vi ska få fin besök av lanshövdingen med nästa vecka och vi ska även på middag på residenset sen på kvällen, de lär vara första och sista gången vi är på middag hos landshövdingen men coolt blir det för de är verkligen inget alla gjort.
På onsdag bär det av mot Turkiet en vecka också, ska bli både skönt och väl behövligt för framför allt Micke att få vila och semestra lite.


Tyvärr orkar jag inte skriva nå mer, har som ont i huvudet av någon anledning=/



Hej hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ta med mig i resväskan.

2010-09-08 @ 07:33:11
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

krya på dig ;D

2010-09-09 @ 13:28:25
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0