Fredag

Då vr det äntligen fredag då och veckan har gått väldogt sakta! minns ni att den alltid gick så fort när jag var hemma med Sebbe? åhh hade lätt kunnat vara hemma ett år till. jaja alla måste vi ju jobba.
Igår hann jag med ett besök av min älskade Emma och älskade mamma. Altid lika trevligt med sällskap, nu ska jag snart åka mot jobbet och Sebbe ska bli hämtad av sin pappa om en halv timme. Det är hans helg och jg hatar att va utan sebbe en hel helg, för mig hade en natt räckt gott och väl. Det är skönt att sova ut ibland=)
Ikväll blir det middag hemma hos Emma och Mats, super trevligt. Även S och J skulle medverka så trevligt. Men först blir det nån timmes jobb och en sväng förbi bolaget för att hämta en flaska rött till kvällen.
Nä nu ska jag spendera den sista stunden av morgonen med min prins innan han ska åka mot byn.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0