Det var ett tag sen...

ja som rubriken lyder så var det ju ett bra tag sen jag skrev här och mycket har som vanligt hänt sen jag skrev senast. Till att börja med så har jag börat plugga, de är absolut inte det lättaste när det var så pass länge sen man satt i "skolbänken". Men detta ska jag nog fixa! Idag har vi även varit och inhandlat en ny soffa, så roligt med lite förändringar.
Här har vi en lite bild på vår nya skönhet, dessutom blev det ett klipp, 1000kr rabbat om man handlade över 10.000, sen var den medsatt från 17.900 till 15.900! snacka om en bra affär:)
Men den absolut största nyheten just nu är nog att vi alla flyttar hem till byn, jag är så otroligt glad över att D vill flytta med oss ut till min älskade byn. Vet inte med ord hur jag ska kunna beskriva hur otroligt underbar han är mot mig och Sebbe. Jag kan utan tvekan säga att jag hitat ett riktigt kap.
Klockan börjar bli mycke och det är dags att krypa till sängs så fort D kommer hem, han har varit hela kvällen och grejat på med Mickes bil, så vi får väl hoppas att den går som en klocka nu då. Nä vad ska jag säga mer? den finns inte så mycket mer att säga än att jag är nog så lycklig som man någonsin kan bli, jag har allt man kan önska sig.
I morgon blir det en paus i pluggadet och en lunch med pappa. Vi ska nog in på en barn affär här i Boden för att kolla ut en overall till Sebbe för denna vinter. Tyvärr så var ju kräsna jag inte nöjd med någon av modellerna på Reimas overaller. Men som tur var kunde den snälla ägaren av butiken speciall beställa hem den modell jag gillade. Sen är det bara att hitta ett par riktigt bra vinterskor så vi kan vara ute och leka mycket och länge i vinter.
Nä nu ska jag se livet på bb tills min underbara kommer hem.

Kommentarer
Postat av: veronica

Den där soffan är så otroligt snygg och skön att sitta. Jag och min sambo var och kollade på den igår och ska beställa den :)

2011-09-03 @ 21:30:31
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0