Alla hjärtans dag!

Tycker alltid att det är så mysigt med såna här dagar oavsett om det bara är en anledning att köpa massa skit som aldrig kommer till användning eller om man går ut och äter och bara myser på. I år kommer jag inte göra något v det eftersom jag är singel, eller vem vet kanske blir det nån mys dag men en kompis, Lina skule ev komma tl Boden idag och hålla mog sällskap. Men Sebe spydde tv gåånger i går ch n så länge sovera han så jag vet inte om det r magsjuka eller bara att han ätit något under helgen, får nog ringa och klla med hans pappa.
Här i Boden har det varit n trevlig helg som vanligt i alla fall, men nu är det måndag och dags för att starta en ny vecka. Jag vntar och hoppas fortfarande att dom snart ska höra av sig ang dagsiplats till Sebe så jag kan söka jobb eller utbildning på riktigt snart. Inte för att jag har lite att stå när jag är hemma med Sebbe men det känns faktiskt kul att börja göranågot annat snart. Har inte alls kännt det tidigare.
Nä nu fickja sms och e så nyfik att jag måste gå oh kolla vad det  var för nå Men jag återkommer snart hit och skriver någon rad till senare.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0