Äntligen fredag

Även om jag är föreldraledig och kan hitta på vad jag vill vilken dag i veckan som helst, såär det ändå ågot speciellt med helger. Det finns en hel del aktiviteter inplanerad för denna helg oxå.
Idag under dagen ska jag och Sebbe städa, sen skulle vi få lunch sällskap även idag=) insåg även igår at min deo är helt slut så en tripp till affären blir det xå.
Ja så se väl vår dags planering ut.
Nu ska vi klä oss och ta morgon promenaden med flickorna, dom är inte ens så sugna på att gå ut när det r så kallt. Merca kom upp i soffan så fort vi steg upp och här ligger hon fortfarande utan minsta försöka att gå mot dörren;)
Nä på men kläderna och gå ut nu då.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0