Babyvakten

Skit också, jag var just ut med hundarna på en morgon kiss och eftersom Sebbe va så dålig igårkväll så verkar han ta igen det på morgonen och sover fortfarande så jag tog bbyvakten med mig ut men tyvrr så verkar väggarna va för tjocka här eller nå för den klarade inte av avståndet även fast jag bara var utanför dörren... Synd men han vaknade då inte i alla fall så det var ju ingen fara på taket ändå. BTvättstugan är också boka nu från kl 12, blev ju en del spya igår så att säga. Det är helt perfekt här för det finns alltsom oftas en ledig tid samma dag som man behöver tvätta, super bra för mig men en liten.
Det är i alla fall riktigt kallt ute idag så det blir nog inne aktiviteter idag och så som det såg ut å yr.no så verkar det ska hålla i sig hela vecka lång tyvärr, Vi kommer aldrig få ta oss ut med pulkan som han fick i julklapp av sina gudföreldrar E och M.
Tänkte mig även till lule ikväll men stannar nog hemma i  värmen istället.
Nu låter dte från sovrummet ästa ja kollar om mn lilla ängel vaknat=)
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0