Måndag

Ja nu var det måndag igen och veckan kommer väl rusa fram som alla andra veckor gjort sen jag flyttade, tiden går verkligen för fort, kanske är det för att jag nästa räknar dagarna till Sebbe ska börja på dagis(vi har inte fått ett datum än) men det närmar sig ju=/ nå ja han kommer nog få det roligare att leka med andra barn och lära sig lite hyss.
Helgen har varit relativt lugn men vldigt trevlig som alltid, lördagen spendrades i byn hos min barndoms än Lina som hade tjejlunch vilket var toppen kul. Givevis var Sebbe oxå med och ja tror han gillade all uppmärksamhet för ojoj hur han gjorde tills sig. Kvällen spenderades också med gammla och nya vänner här hemma hos mig och en sväng på krogen, för min del hade jag hellre stannat hemma och surrat på i soffan men men.
På söndag var det dags att bättre på mina förfrysningar ytterligare, så nu har jag även en svart haka! jag kände inte mina fötter då vi kom tillbak till boden. Men de var super trevligt ändå så jag ska inte klaga.
Idag är det åter dags att inta tvättstugan igen, vi tvätter mycket ja och Sebbe=) ikväll kommer även mormor på besöka och ska få sitta hår fixat. Nä dags att gå ner till tvätten igen!
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0