Måndag

jaha så har ännu en helg passerat och jag insåg just att jag e riktigt fattig nu och eftersom de blev fel med försäkringskassan (ovanligt) så får jag inga pengar fören den 25mas!?så alla bidrag e välkommna så jag hoppa allt blir bra med alla andra saker oxå jag beöjar bli lite stressad öve att få ordning på allt i mitt liv nu, helst så skulle jag vilja attde var klart med jbb och dagis oxå ,men jag vet inte hur det ska gå, visst jag hr ju mitt taxi leg men de är ju så mycke helg oc kvällar och då måste jag ju vara hemma med sebbe. men i värsta fall så får jag boka in honom på nattdagis dom har tydligen det i boden oxå. ja det är väl bara att sätta fart med att fixa dagis plats i alla fall. hmm undra när det ska vända och böja gå bra för mig? jaja de fixar sig säkert.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0