Tisdag

Idag ska vi försöka vila oss lie efter en ganska jobbig natt, Sebbe sover ju nu i sin egen säg och det funkar perfekt förutom inatt då han hade bajast, saken var bara den att jag inte visste att det fanns en hel hög skit i blöjan så jag tog av den i sängen och givetvis så var det kolsvart i sovrummet och Sebbe hann rulla runt i sängen med all skit kvar i rumpan innan jag hann märka nå tyvärr, så det var bara att stiga upp och bada sebbe slänga alla sngkläder och bädda rent. Sen tog det sin lilla stund innan mammas fina prins somnade om tyvärr, men nu är allt tipp topp igen och vi sitter i soffan och kollar lie tv innan vi ska sätta igång md lunchen. Idag kanske kanske de blir att baka oxå.
Vi får väl se,ikväll blir det i alla fall en date med tvättstugen och nu i em kanske med lite tur får vi besök av min finaste vän Emma med lilla Clas, hoppas dom hinner komma förbi idag skulle va så trevligt att ses snart!
Nä nu ska jag söka reda på mina hundar och ta en prommis innan lunchen.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0