Torsdag

eller är det ara onsdag? nä jag tror på torsdag, man blir så dag vild då man bara sitter inne och inte kan umgås med nån, utan bara slå ihäl nån timme i mobilen. Men peppar peppar, nu är den 20min sen Sebbe åt frukost och allt verkar stanna kvar än så länge i alla fall. Han är pigg och glad i övrit men vi vill ju ändå inte springa runt och smitta ännu fler än vi reda gjort=p
I morgon ä det redan fredag och jag känner mig så less på att sitta instängd! har inte varit längre än runt kvarteret på hela veckan!!! nån som vill vara barnvakt!?
Ja måte till kicks och köpa min dagkräm snarast för nu är jag helt utan och min hy håller påramla av i denna kyla! kanske kan ta en sväng dit i morgon för då måste ja sebbe vara nog frisk för att ta ut bland folk?
Ja jag har tråkigt och vill ut och träffa vänner! ingen bio blv det ju heller suck... men på lördag är det kalaslunch i byn hos min barndomsvän, vi har nog känt varandra innan vi kunde prata tror jag. Så jo jag måste ut och köpa en pressent oxå=) Givetvis ska sebbe med på kalaset.
tråkigt tråkigt tråkigt...
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0