Torsdag

Herre gud så fort allt går dagarna bara springer iväg och jag hinner inte alls med!det är snart helg igen och jag som knappt hann med förra veckan och så springr denna på lika fort!? nå ja sånt är livet, Sebbe klarade sig fint efetr vaccinationen inte ens feber eller nå extra grinig.. skönt! speciellt då man är själv å kan det ibland bli ganska irriterande då han bara tjurar och gapar för att få som han vill... hmm undra vem han fått det av;)
Dag kommer i alla fall spenderas med en lunch på hundfiket med min pappa och givetvis så följer även Merca och Chili med idag. dom kommersäkerttycka det blir spännande med alla dofter.
Eftermiddagen och kvällen tänkte vi tar vårt pick och pack och bege ossut till byn och leka mesebbes mormor en stund om det nu inte är -30 så klart, då stannar vi inne i värmen även idag. Behöver hur som helst hämta mn snowboard efter som det är sportlovsvecka här nästa vecka om jag (dum som jag är) har lovat linda att vi ska fara och åka nån dag... hm det är år och dagar sen sistså jag opas jag kommer överleva! en smla rädd att detta är min sista veckai livet=p haha
nnu vekar det som om det finns två flickor här som är dunder kissnödiga, bäst vi klär oss och går ut nu då.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0