Varför är alla så feg?

Jag kan inte fatta de här med att va anonym eller inte våga skriva sitt riktiga namn, och gud så hemskat att säga va men tycker! shit så hemskt alltså! löjligt tycker jag! men visst om det känns bra att vara anonym så ska man kanske var det? hmm skulle känna mig patetisk rikigt löjligt!
Idag äe det hur som helst -25 och jag kommer inte spendera mer tid än nödvändigt ute idag. Tyvärr har vi ine några planer alls för dagen kanske pälsar vi på oss och tar en tur till affären? skulle faktist behöva handla men de kändes lite för kallt och bilen är inte ens ett alternativ idag och dessutom e den ju trasig åt alla håll oc kanter ju... aja en film och en kpp varmt kaffe så blir det nog en toppen dag här iaf=) måste säga att jag faktiskt är riktigt nöjd med hela mitt liv nu, minns inte sist jag var så lycklig, kommer aldrig slösa bort så många å på någo så dåligt igen.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0