Fredag

va fort den här veckan har gått!? kan inte rikigt fatta var den tog vägen, nå ja det ärju bra då är det ju ännu närmare tills jag får min lgh som jag längtar. Jag har lyckats få ihop lite fina vänner som hjälper mig nästa helg, ni är guld värd! vad skulle jag göra utan er? jag vet att jag prioriterat ort mina vänner tidigare men nu kommer inget och ingen gå före mina fina vänner som ändå stannat och ställer upp jämt för mig!
Nu sitter jag och väntar på pappa som skule komma förbi på lunch snat. Sen ka jag göra i ordning min Ikea lista så jag har ordning på att, för nästa vecka blir nog ganska full av aktiviteter skulle jag tro.
Skulle behöva införskaffa en dammsugaren i veckan så allt är helt klart till helgen. Hm Ikea möbler, flyttkartonger, städning, nån öl och mina fina vänner? ilken toppen helg de kommer bli!
XO

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att få börja om på nytt. :)

2011-01-22 @ 12:56:24
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0