Måndag

Så kom ännu en ny vecka ändå, och jg har ont i halsen och hostar igen... suck så mycket sjuk jag varit den här vintern. Nå ja värre är det med  Sebbe som har dubbelsidigöroninflamation och halsflus! skulle ha åka snowboard med Linda igår, men spendarde dagen på jouren med lilla sjuklingen istället. Men nu är de medicin och vila som gäller 5dagar, sen får vi hoppas han är sig själv igen. Skulle vrkligen behöva åka och titta på lilla Clas snart innan ha hinner flytta hem ifrån, nå ja kanske näta vecka om allt går som planerat nu då.


Idag ska vi nog hålla oss inne men i morgon tänkte ja att vi skulle våga oss på en promenad och utforska stora boden lite grann tyvärr ha  jag bara cityvagnen här och den är nog inte riktigt snö vänlig men ja får väl ta hitt lyxåket till veckan. Hörde även ett väldigt trevligt ryckte ang sol denna vecka=) täk om våren börjar var på väg!? jag har ju längre inte till gång till skoter men längdskidorna får väl åka på i värsta fall, mamma blir säkert glad då.


Nu ska jag sätta igång med lite mat till lilla sebbe-bebbe och sen hoppas jag på att dagen inte gärallt för sakta.

xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0