Nu startar jag om för MIN skull!

Tänkte inte skriva nå ang att det faktiskt är slut mellan mig och M men eftersom så hilma många verkar ha åsikter och inte kan låta bli att skvallra och snacka så otroligt mycke skit så tänkte jag bara förklara hur läget ligger men ja gör det bara en gång! Och detta är min verson ingen annans!


Ja de stämmer att det är slut för gott mellan mig och M.
Ja det stämmer att jag varit otrogen.
Nej jag är inte tillsammans med nån.
Det var JAG som ville göra slut.


Jag vet att det jag gorde var fel, finns inget försvar för de och jag har heller inga planer på att komma med nån löjlig bortförklaring.
Visst M är så snäll, charmig, trevlig, lättsam m.m de håller jag med om. Men jag ville ha något mer.


Det som gör mig mest förbannad är att alla bara bestämmt sig för att inte ens fråga mig om vad som händer/har hänt. Ni är inte många som fktiskt varit intresserad av att hör vad jag har att säga. Tror nån seriöst att om allt varit så toppen bra och vi varit så himla kär att jag då skulle varit otrogen!? Idioter!


Hur som helst så skulle jag uppskatta om ni frågade mig om det är något mer som är oklart. Tyvärr så har jag fått lära mig att många av mina "vänner" och släktingar är totalt full av skit men vet ni vad ni sitter där i era olyckiga patetiska små bubblor och vet igentligen inte vad ni pratar om. Ledsan att behöva säga det med allt er skit snack fungerade inte. Jag är för första gången på väldigt länge lycklig på riktigt.



Så hoppas läsningen vart trevlig och informerande!

Jag hoppas ni som känner er träffade får ett lyckligt liv och att ni nån gång kanske vågar stå för ad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man ska vara lycklig, det är det viktigaste :)

2011-01-13 @ 05:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0