Perfekt-vilken toppen dag!

jaha nu är jag tillbak från lunchen och prommisen med flickorna, åt en sper god pizza till lunch på take off och skrev under mitt hyreskontrakt så nu börjar det verkligen ta sig somman brukar säga. Nu är det den därefter längtade nyckeln som jag väntar på och sen måste jag slå en pling till försäkringskassen sen är nog mitt liv ganska upp ordnat med lite tur, men det händer ju alltid nå oväntat som förstör allt.Livet är inte alltidså enkelt men de gör absolut inget alls, de är nästa som en utmaning att se hur mycket man faktiskt klarar av själv och att jag faktiskt mår riktigt bra nu, visst det är mycket nytt och mycket att ringa och ordna upp och skriva på ,ändra, ta bort, lägga till m.m men mitt i allt så har jag ju ändå man toppen vänner som lina bland annat som var till så stor hjälp igår!
nu ska jag leva mitt liv så som jag vill och så som det känns bäst för mig! visst det kommer säkert att gå fel mer n en gång och jag kommer säkert fatta fel beslut ibland, men vet ni vad!? det är faktiskt upp till mig att ordna upp allt och leva mitt liv och vill jag ha någons åsikt om hur jag ska leva så lovar jag att höra av mig... men räkna inte med det. Alla gör fel även jag, ingen är perfekt.
Huvudsaken man har roligt och det har jag:p
fuck off!
ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0