Tisdag

Vill till och börja med säga tusen tack Lina! för all hjälp igår, de ska bli skoj att ses även på lördag.
Igår var jag, sebbe och lina i byn och packade i princip ner allt i kartoger och gjorde allt klart för att på börja flytten till helgen. väntar fortfarande med spänning på nyckeln och hoppas hela tiden att jag snart kan få den. passade även på att skriva på min avskaffning av f-skatt så den 1 feb är jag arbetslös oxå. idag vet jag inte alls vad jag skulle hitta på, kanske tar en sväng på "stan", har ju en hel del att packa ner här i den tillfälliga lgh oxå så de är väl bara att jag fortsätter med det idag. Nä vet ni vad nu ska jag nog hoppa i säng ett ta till, har sovit extremt dåligt i natt och lika så sebbe... hmm undra varför?! känner mig en aning less på alla idioter nu, och skulle jag inte haft sebbe som vill och ska få träffa sin pappa ofta så hade jag flyttat långt här i från och verkligen börjat helt om, för här finns de inget kvar av värde för mig.
Nä nu sover vi en stund till tro ja.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0