Torsdag den stora dagen D!

idag är det dagen då jag ska få nyckel till min lgh å så jag längtar, men hittills har jag inte hört ett ord om när men men jag hoppas fortfarande.
På tal om inte få höra ett ord så har inget tydligen lagt någon vidare vikt i att ens skicka ett sms och berätta att jag blev faster igår/natt/dag? ja för jag vet inte när ens. Som sagt så finns det väl inte så vidare mycke kvar här i norrland som jag tycker det är värt att stanna för. de är för sebbes skull att han får bo nära sin pappa.
Men grattis till den lilla flickan då, eller liten de vet jag ju inte heller nå om...
hur sm helst så ska jag idag åka och lämna Sebbe hos sin mormor, förbi hs M och hämta lite av mina saker och förhoppningsvis så spenderar jag kvällen och natt i den nya lgh och städa ur lite inför första lasset i morgon. Tur att man har vänner som faktiskt tänker på mer än sig själva ibland.
Xo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Sofia, här var det ett tag sen jag var in och läste, mest för att jag blir matt bara av att tänka på dig.

Du påpekar att ingen brytt sig om att berätta för dig att du blivit faster. Anser du att du förtjänat att få ta del av den viktiga stunden i mitt/våra liv?

Du brydde dig inte ens om att gratta din bror när du fått veta om graviditeten, men det gick bra att föra den informationen vidare. Ja, jag hade tänkte berätta den stora nyheten för dig (du om någon visste väl hur mycket jag längtat efter detta), men när jag fick höra att du redan visste om det men ändå inte sagt något så sket jag rätt hårt i dig. Besviken, men INTE överraskad.

Jag tycker att det är skittråkigt att det ska vara på det här viset, men det är upp till dig och Erik hur ni vill ha eran relation.



Förresten, tråkigt att höra om Dig och Micke, men jag tycker att ni gjorde rätt. Trivs man inte tillsammans längre så mår ingen bra i den familjen.

Jag önskar er lycka till med era nya liv iallafall.



Ja, Lilly heter din brorsdotter iallafall, var en normalbebis 3500 gram, 48,5 cm lång när hon föddes efter en lätt förlossning. Har sin pappas näsa och mun och mycket blont hår.

2011-03-05 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0