Vad är det för fel?

Undra vaför en del har så svårt med att förstå att jag faktiskt klara mig och trivs själv? de verkar som om folk tror att jag helt plötsligt blev handlingsförlamad, så är det absolut inte alls. Jag skulle bar vilja få flytta in och fixa till i min lgh snart. Sen ska jjag försöka hitta mig ett jobb och det lär väl bli lättare sagt än gjort men men de får fixa sig senare först och främst ¨måste Sebbe får känna sig hemma och trygg innan jag börjar släpa runt han på ännu ett ställe(dagis). Tror och oppas att det kommer gå bra att skola in honm då den dagen faktiskt börjar närma sig lite. Känns både spännande och hämskt at vara ifrån honom flera timmar varje dag! men men sån är livet och han kommer säkert få riktgt kul där.


Nä nu ska jag hoppas på att vkanske kan få oss en promenad i veckan och det är väl ungfär de ända jag vågar hoppas på än så länge, 5dagar med medicin är det som gäller nu och då får vi hoppas att han är kry till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0